Virtuell Assistent

Virtuell Assistent

Virtuell Assistent

Genom att leverera förstklassig service och sköta administrationen avlastar vi och frigör tid för företag. Viktig tid som möjliggör för er att vara tillgängliga och fokusera på kunderna och företagets kärnverksamhet.

Vi jobbar på distans och ni bestämmer själv hur mycket tid och support ni behöver.

Tillsammans får vi tiden att räcka till!

E-posthantering

Hantering av ett eller flera e-postkonton. Många gånger svämmar inkorgen över och viktig information kan bli förbisedd. Vi hjälper personer som har högt inflöde att sortera och prioritera bland inkommande e-post. Svara på vanligt förekommande frågor, vidarebefordra e-post till rätt kontaktperson.

Kalenderhantering

Koordinering av möten, proaktivt hantera komplexa, uppbokade kalendrar. Koordinering, prioritering, förberedelser, omprioritering. Vi ser till att skapa en kalender som fungerar och passar ert arbetssätt.

Mötesarrangemang

  • Planering, bokning och utskick av kallelser.
  • Förberedande och utskick av mötesunderlag.
  • Uppföljning av aktivitetslistor och information för effektivare möten.
  • Hantering och kontroll av mötesdeltagare.

Konferenser, seminarium, events

Att planera och genomföra ett större evenemang är ett projekt och mycket tidskrävande.

Projektplanering, budget, tidplan, koordinering, genomförande, avslut och uppföljning.

Många olika aktiviteter ska bestämmas och beställas.

Datum och tid, plats och lokal, teknisk utrustning, deltagarlistor, inbjudningar, boende, transporter, restauranger, föreläsare, underhållning, give-aways… 

Researrangemang

Planering och hantering av researrangemang från start till slut.

  • Destination och datum.
  • Bokning av flyg- och tågbiljetter, hyrbilar, lokala transporter.
  • Bokning av hotell, restauranger, entrébiljetter.
  • Visumansökningar och nödvändiga resehandlingar.

Vi skapar och levererar ett detaljerat reseprogram med all information du kan tänkas behöva under hela resan.

Presentationsmaterial

Förbereda och sammanställa presentationsmaterial inför olika möten.

Hemsidor

Löpande uppdateringar av befintliga hemsidor med innehåll.

Ekonomi

  • Bokföring och enklare ekonomiuppgifter.
  • Redovisning av kvitto och utlägg efter resor.

Löpande administration

Vi gör “allt det där andra” så att du kan fokusera på det du gör bäst.

Kontakta oss

+46 767 640602

info@miranjo.se

Lämna ett meddelande